Wózek Jungheinrich DFG – filtry
Filtry do wózków widłowych Jungheinrich – zarówno pojedyncze sztuki, jak i pełne komplety.
W sprzedaży dostępne filtry do wózków Jungheinrich serii DFG, a także innych modeli. Naszym klientom oferujemy wszystkie filtry silnikowe (olejowy, powietrzny, paliwowy) oraz filtry hydrauliczne – zarówno filtry puszkowe jazdy, jak i wkłady hydrauliczne.
Zapytaj również o części silnikowe do swojego wózka – prowadzimy sprzedaż części do wszystkich typów silników pracujących w wózkach Jungheinrich – Perkins, MAZDA, VW oraz Hino.
Najpopularniejsze modele wózków Jungheinricha, które obsługujemy to:
- Jungheinrich DFG-S80 Perkins 1104D
- Jungheinrich DFG 2,5H
- Jungheinrich DFG 16 AK
- Jungheinrich DFG 16 AS
- Jungheinrich DFG 20 AK Perkins
- Jungheinrich DFG 25 BK/S Perkins serii 700
- Jungheinrich DFG 30 BK
- Jungheinrich DFG 30 BS
- Jungheinrich DFG 30 S
- Jungheinrich DFG 40 Mazda
- Jungheinrich DFG 40 (CK/S) Perkins 1004.42
- Jungheinrich DFG 75 1989-1999 Hino W06D
- Jungheinrich DFG 425 Mitsubishi
- Jungheinrich DFG 430 Mitsubishi S 45
- Jungheinrich DFG 430 S VW 1.9 TDI
- Jungheinrich DFG 435 Mitsubishi S 4S
- Jungheinrich DFG 540
- Jungheinrich DFG 660 Perkins 1104D E44TA
- Jungheinrich DFG 670 Perkins 1104D E44TA
- Jungheinrich DFG 680 Perkins 1104D E44TA
- Jungheinrich DFG 690 Perkins 1104D E44TA
Filtry do JUNGHEINRICH DFG 16 AK
Filtry do JUNGHEINRICH DFG 430 Mitsubishi S 45
Czy wiesz, że…
Stosowanie inhibitorów korozji ma na celu ochronę powierzchni stopów łożyskowych i innych metali przed korozją. Działanie ich polega na wytworzeniu na powierzchni części warstewki ochronnej, zabezpieczającej części przed szkodliwym wpływem wody, tlenu oraz kwasów. Na dodatki przeciwutleniające używane są organiczne związki zawierające aktywną siarkę, fosfor lub azot, jak np. siarczki i fosforyny w ilościach 0,5 DO 2%. Zadaniem dodatków myjących (detergentów) jest przeciwdziałanie powstawaniu i gromadzeniu się osadów na powierzchniach części, poprzez utrzymywanie tych osadów w oleju w stanie zawieszonym lub rozpuszczonym. Dodatkami myjącymi są najczęściej sole kwasów naftenowych i sulfonowych w ilościach 2 do 6%. Stosowane są do olejów przeznaczonych do ciężkich warunków pracy silników. Ponieważ obniżają one trwałość oleju, używane są często razem z inhibitorami utleniania i korozji. Należy jednak w tym miejscu wyjaśnić, że dodatki myjące mogą być stosowane tylko do specjalnych gatunków olejów o najwyższej jakości. W przypadkach bowiem użycia tych dodatków do olejów o niskiej jakości, nie spełniają one należycie swych funkcji myjących.*